Kog pastaen som beskrevet på pakken, og skyl det derefter i koldt vand til det er helt afkølet. Lad det dræne i en sigte.
Steg imens baconen sprød på en pande, og lad det derefter suge på lidt fedtsugende papir.
Bland ingredienserne til dressingen, og smag til med citron, salt og friskkværnet peber.
Bland alle ingredienserne til salaten i en skål - pasta, bacon og grøntsager, og vend det godt sammen med dressingen.*Broccolien plejer jeg at overhælde med kogende vand og derefter iskoldt vand. Du kan også lade dem tilberede lidt, hvis du ikke foretrækker dem helt rå. Dup buketterne godt tørre inde de vendes med salaten.
Server salaten straks, eller opbevar den på køl til den skal serveres.